REFERENTIES

Verzekeringen Louis Schrevens _ Lubbeek

Na meer dan 30 jaar een KBC-kantoor in Lubbeek uit te baten, liet zaakvoerder Louis Schrevens zijn oog vallen op een nieuwe werkplek tussen Diest en Leuven. De doorslaggevende factor? De ruime oppervlakte! Plaats in overvloed voor zowel medewerkers als klanten om samen te werken, vergaderen, brainstormen … K.L.A. Projects nam de renovatie van A tot Z in handen. We startten met de ontmanteling, communiceerden continu met de klant en stuurden de plannen bij waar nodig. Geen overhaaste afbraakfase, wél een hechte samenwerking met oog op een feilloos eindresultaat. Dat we stijlvolle werkplekken en vergaderzalen realiseerden, spreekt voor zich. Daarnaast creëerden we een multifunctionele ruimte, in samenspraak met de drie venoten en hun team. Een slimme inrichting voerde hier de boventoon. We integreerden drie extra vergaderlokalen, met afzonderlijke ingangen voor externe bezoekers. Zo kan men de meeting rooms verhuren aan derden. Maar ook voor een gezellige lunch of een rustige babbel vormt de ruimte de ideale setting. Stoom aflaten? Dat doet men aan de pingpongtafel of achter de bar. De sublieme glasuitbouw, die rechtstreeks naar de balie leidt, werd de eyecather van het nieuwe kantoor. Dankzij de trendy zeteltjes, het minutieus maatwerk én de lekkere koffie voelt elke cliënt zich meteen welkom. Want de drijfveer van vader Louis “de klant komt eerst “ is mee verhuisd naar de nieuwe stek. Samen met de partners AF Consulting, Tecnospace, NNOF, Signburo, Bovema, Geenard is heel het K.L.A. Projects-team bijzonder fier op dit project.

Meer foto's

WILLEMS_Wemmel

Uitvaartzorg Willems. Renovatie in volle uitvoering. Realisatie voorzien feb.2025

Meer foto's

VOKA NATIONAAL _ Brussel

Voka is een klinkende naam, met een stevige reputatie. Een stijlvolle werkomgeving is dus een must! Daarom kreeg het kantoor in Brussel een grondige make-over. Een opdracht die perfect past in het kraam van KLA Projects! De lobby werd opgefrist, de vergaderzalen werden geoptimaliseerd en het atelier werd aangekleed tot een warme ontmoetingsplek. Starting from scratch? Integendeel! De werkgeversorganisatie koos er bewust voor om bepaalde items te hergebruiken. Zo werd de bestaande bar in een compleet nieuw jasje gestoken. Tijdens de verbouwingen werkten we nauw samen met Directeur Alliantie Patrice Bakeroot en Facility Manager Marleen Vael. KLA Projects luisterde naar hun wensen, speelde kort op de bal en stuurde soepel bij waar nodig. De moderne kantooromgeving kwam tot stand dankzij een sterk partnership met verschillende aannemers. Het sleutelwoord? Open en eerlijke communicatie. Door onze krachten te bundelen, zetten we een piekfijn resultaat neer. Helemaal uniek en toch hyperfunctioneel! Bedankt aan opdrachtgever NNOF voor dit inspirerende project.

Meer foto's

Opera Ballet Vlaanderen _ Antwerpen

De kantoren van het Opera gebouw op de Frankrijklei werden in 2020 door K.L.A. Projects ingericht en ook nu voor hun kantoren aan de Kattendijkdok-Westkaai kon men weer op ons rekenen. Aandacht hierbij lag op de inrichting in éénzelfde lijn als de eerste realisatie. Herkenning en thuisgevoel voor de medewerkers is een belangrijke pijler. De medewerkers van de decorbouw dachten en creëerden opnieuw volop mee en brachten heel wat uitvoeringen mee in kaart. Door deze zelf mee uit te voeren kon hierdoor het budgetplaatje ook goed bewaakt worden. Voor K.L.A Project een voorbeeld waarin samen bouwen met de klant net dat tikkeltje meer brengt en het eindresultaat een surplus bezorgd. Bijzondere dank aan Jan Kuppens en Tim Zeegers!

Meer foto's

AEROPOLIS _ Brussel

3 D Visualisaties voor een nieuwe ontmoetingsruimte.

Meer foto's

Christelijke Mutualiteit _ Brussel

Renovatie ICT afdeling. Om de medewerkers te voorzien van een meer werkgerelateerde omgeving werden 120 medewerkers tijdelijk uit hun blok verhuisd om nadien terug te keren naar hun vernieuwde werkplek. De gehele verhuiscoördinatie werd in kaart gebracht. Daarbij werd ook aandacht besteed aan de do's en de don'ts, want uiteraard stond een optimalisatie hoog op het verlanglijstje. Aan de hand van een Change traject werden met opruimdagen, brainstormsessies, interviews en workshops de nodige aandacht besteed aan de bezorgdheid die bij zo'n verhuis ontstaat. Een goed gedetailleerde planning die met een enorm enthousiasme werd bijgestuurd en opgevolgd resulteerde in het behalen van de vooropgestelde Milestones. De gehele verhuisoperatie bij terugkeer naar hun vernieuwde blok liep hierdoor gestroomlijnd, zonder zorgen, zonder hindernissen.

Meer foto's
REFERENTIES

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x